• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Behöver eran hjälp, samlingslån på ca 200 000 kr?

matilda

Aktiv medlem
Poäng: 41
Blev medlem
24 November 2019
Meddelanden
37
Mottagna reaktioner
14
Poäng
41
Hej! Ny här på forumet då jag efter ett år med spelmissbruk försökt sätta mig in i allt som kan hjälpa mig på fötter igen. Pga en massa sms-lån och privata skulder behöver jag ett större lån. Har satt mina föräldrar i en jobbig sits då dom belånat sig för att hjälpa mig. Plus att jag har egna barn som är den största anledning för att saker och ting måste fixa sig fort. Jag är i vanliga fall en kärleksfull och rolig mamma men senaste tiden pga spelmissbruk är så stressad och mår så dåligt. Dom förtjänar inte detta. Vann förra julen en stor summa pengar efter en tuff period ekonomiskt och blev fast. Har varit beroende nu 1 år. Dragit på mig stora skulder som måste bakas in i ett större lån för att det ska gå runt. Pga att en stor del är privata skulder tänker jag att jag inte kan ta ett samlingslån? Utan måste ta ett privatlån och lösa det själv. Jag har en fast anställning sedan några månader tillbaka men jobbat flera år som vikarie innan på samma ställe.

Min uc
18,22%
14 förfrågningar var på de flesta är över 6 mån gamla och senaste blir den 16 dec 3 månader. 2 st försvinner även den här månaden. Har 2 krediter 1 kort på 10000kr där ca 8000kr är använt(var maxat vid förra uppdateringen på uc). I kredit på merax på 5000kr där ca 4000kr är använt. Har ett blancolån på 40000kr hos BN som jag haft i några år men så hög ränta så det har knappt minskat.

Vart vänder jag mig? Har en årsinkomst på 288000. Förra året 2018 dock endast ca 190000 som syns på UC.

Tänker att vad som helst just nu och så i sommar när inkomst uppdateras på uc får jag ta ett bra samlingslån då. Men just nu vill jag bara få mig själv ur skiten för mina barns och mina föräldrars skull så vi kan ha en bra jul.

Tips på vart dom skulle erbjuda mig ett lån på ca 200000kr? Skulle kunna ansöka om upplåning på BN men missade av rent slarv en betalning i okt så lär vara kört där?

Trevlig andra advent!!
 
Senast ändrad:
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 525
Mottagna reaktioner
12 905
Poäng
9 787

matilda

Aktiv medlem
Poäng: 41
Blev medlem
24 November 2019
Meddelanden
37
Mottagna reaktioner
14
Poäng
41
Någon som fått där med nästan 20% på uc?
 

Affeh.

V.I.P
Poäng: 147
Blev medlem
21 November 2017
Meddelanden
324
Mottagna reaktioner
37
Poäng
147
Testa balanzia .. dom tittar på ff oxå har du för många ff så nekar dom direkt oavsett uc betyg om den är 10% även.
 

Mikee

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
8 Maj 2019
Meddelanden
85
Mottagna reaktioner
36
Poäng
137
Det bästa är att maila Balanzia istället för att slänga iväg en förfrågan i onödan.
Max uc är 20% och max antal förfrågningar är 20 st.
Man få ej ha för många förfrågningar under kort tid.
 

matilda

Aktiv medlem
Poäng: 41
Blev medlem
24 November 2019
Meddelanden
37
Mottagna reaktioner
14
Poäng
41
Tack! Nästan alla mina 14 ff är över 6 mån och ingen är nyare än 3 mån. Ska maila dom :)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp